sanat dedinmi duracan hacı

sanata dair bişilerin karalandığı, entellektüel birikimlerin paylaşıldığı, dünyaya farklı şekilde bakan, ziyadesiyle zevk sahibi insanların mevcudiyetlerinin yazıldığı bu tarz bi bloga, böyle bi başlık uygun diildi. gelgelelim ki, dilekçemizde de açıklayacağımız nedenlerle yargıtayın otumuş içtihatları da asdfghj.. hatlar karıştı..

tekrar başlıyorum! boyle elit içerikli bi blogta, böylesine ortalama üstü şeylerden bahsederk...

abicim, aksi sanattan davet geldi. açıkçası bi tavır geliştirmedim bu duruma. haaa ikinci kez ceketlinin daveti gelince, bu davetin içindeki "tehditkar" içeriğe uyandım ve yazar oldum. seve seve oldum abicim bunu demek istiyorum.

gel gelelim, benim sanata dair paylaşacağım çok bi birikimim yok. bu cümleden "ben koca bi odunum" meali çıkıyo. ama öyle abicim, durumum net! o yüzden, sanata dair bildiğim bi kaç şeyi, henüz başka yazarlar paylaşmadan satırlara dökmek isterim.

- natürmort
- nü tablo yapan seçkin insan
- kübizm
- fikret mualla retrospektifi (en çok buna güveniyorum bak)
- pipo, yan takılan ressam şapkası
- beş hececiler (dikkat ettiysen edebiyata geçtim)
- cinazlı kafiye
- aruz kalıbı
- murathan mungan*yeni türkünün solisti derya(magazin oldu biraz)
- enstantene, diafram, ters ışık, balık gözü objektif (odunuz dediysek de o kadar diil, fotoğrafçılık sertifikam var lan benim)
- top gun, three amigos, sünger bob kare pantolon
- doğuş, tuba ekinci, selami şahin (bak baaak tıkanmaya başladım)


bi de aşk var tabi. "sanatta aşkı görecen hafız bu önemli".

büyük ihtimal ilk ve son yazım olucak ama du bakalım. he lan dur aklıma bişi daha geldi: "da vinci kulağını kesmiş. valla lan! dur ya o da vinçi miydi? neyse oyle bu işler"

Share this post!

Bookmark and Share

0 pipo: